Mitt nya liv startar idag (?)

Då har man tvingat i sig en omelett också. Kan inte påstå att jag är överförtjust i just omelett däremot älskar jag kokt ägg! Men nu har jag iaf ätit frukost , mellanmål = en halv blodapelsin och så lunch. Till middag har jag inte bestämt vad jag/vi ska äta. Jag är alltso inne på att följa GI-metoden. Jag vet ju att den funkar. Det är bara all planering som är lite jobbig. Och att äta 4-5 ggr om dagen. Jag brukar typ äta frukost och middag i vanliga fall , sen blir det såklart lite småätande ibland dåodå vilket inte alls är bra :P Jag tänkte iaf ge detta en chans , vi får väl se hur länge jag står ut : ) det kan nog bli kämpigt med en sambo som verkligen njuter av livets goda. Han älskar pasta åh äter det varannan dag typ (pasta är förbjudet för mig) , han tackar inte nej till efterrätter och lite chips sådär skadar väl inte hehe. Nerå han har faktiskt också tänkt att bli lite nyttig även fast han inte ser ut att behöva det , däremot insidan kan ju se ut på ett helt annat sätt! Jag tror att jag kommer klara mig utan pasta , ris potatis osv. Det finns ju en hel del andra alternativ som jag får ta in vartefter..och potatis , iaf kokt potatis är ngt som jag börjat avsky kan inte äta det längre..däremot klyftpotatis mm är ju gott ^^ Men nu är det hårda bud som gäller - önska mig lycka till ; )




Kommentarer
Postat av: carolinhe ♥

sv; åh till vilket pris ungefär :) ?

2009-03-23 @ 16:40:00
URL: http://carolinhes.blogg.se/
Postat av: carolinhe ♥

sv ; åh tnx för hjälpen :)))

2009-03-23 @ 16:51:56
URL: http://carolinhes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0