Ibland är tystnad underbart!



boring söndag redan , jag tycker inte om att helgerna bara svischar förbi så himla fort! Gårdagen blev trevlig iaf , middag hos mamms med en rad olika människor och personligheter. Min bror hade bjudit med sig ett par kompisar åh sådär så sammanlagt var vi väl 8 om jag inte minns helt fel. Det blev lite dricka åh sedan fortsatte vi kvällen på Black Horn där min bror åh hans band skulle spela. Herregud vilken musik , det kändes som huvudet och öronen skulle sprängas ett antal ggr. Det spelar sån psykmetalmusik , jag kan knappt kalla det musik. Eller jo musik kanske , men inte sång för den som sjöng i hans band stod endast åh vråååååla ^^ haha. Men det var iaf kul att se min bror spela trummor , han är riktigt duktig faktiskt : ) efter iaf 2-3 timmar där knallade vi hemåt åh guuuuuud vad härligt det var med tystnad! :P

idag har vi inte gjort ett dugg , latat oss , R lagar mat nu, stuvade makaroner åh jag hoppas att skiten inte bränner fast så som det gjorde förra gången! :P Hade tankar på att ta en promenad men vädret är ju förj*vligt! Det bara vräker ner snö blandat regn , ser mest ut som regn! Jag hoppas det är bättre imorgon för oavsett väder så ska jag fortsätta med mina morgon promenader ; ) kvällen blir nog chill , ska se det där programmet Wipeout som börjar idag , det ser riktigt roligt ut. Nehe om jag skulle hjälpa till lite med maten kanske..

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0