uppdatering från sälen : )

Hello , här kommer lite uppdatering från Sälen : ) det var varit en hektisk dag (och natt). Gick upp kl 3 inatt för att kolla så att allt var med , göra varm choklad osv. Straxt efter 4 nångång så bar det av. Jag sov mesta delen av resan hit så det var ju skönt. Robban kollade på film åh hade sig! Men nu är vi äntligen framme , är förtillfället i stugan och har ätit lite middag - jag åh Robban fick laga maten idag! Skönt då slipper vi det imorgon :P

Men till skidåkningen , jag hyrde ju då snowblades. Killen i uthyrningen tyckte inte att det var ett bra alternativ för en "förstagångare" men jag var inställd på snowblades åh snowblades fick det bli! Jag tror att han gillade min positiva inställning iaf , det verkade så och jag fick härliga lyckoönskningar. Väl i backen , eller inte ens i backen nedanför backen så började jag känna mig feg åh grymt osäker. Robban åh Molle tyckte inte att barnbacken var bra att öva i då man inte får ngn fart alls där så vi började i "Familjebacken" = blå backe! Jag var så himla skraj , ville inte svänga , ville inte försöka! Jag satte mig ned och nästan grät åh sa att jag ville ta av mig snowbladesen åh gå ned. Problemet var bara att jag inte visste hur man fick av sig dem åh Robban vägrade säga det. Så efter lite pepptalk och gråten i halsen ett antal ggr så tog jag mig ned , sedan blev jag bara tuffare åh tuffare åh nu känns inte familjebacken som ngt större problem längre : ) - duktiga jag! Sen så lurade Robban upp mig i en röd backe (näst värst om man inte utgår från väggen som är 45 grader åh helt förjävlig). Robban visste dock inte att den var röd , men efter några fall och ännu mer gråt i halsen så tog jag mig ned för den också , men nu efteråt så känner jag att jag vill öva lite mer innan fler röda backar!

Superroligt iaf , nu vill jag bara bli bättre hihi...vi ska snart på ett kvällsåk åh så var det visst ngn uppvisning (?) men jag uppdaterar er mer senare eller imorgon , ska försöka ta en massa kort åh lägga in imorgon också! : )


Kommentarer
Postat av: Carro

Hej:P de låter ju suveränt i sälen! Jag minns mycke väl den där gråten i halsen i början,, haha fyfan, men de e skönt att övervinna rädslan om o om igen:D Hade superduper.. Kiss

2009-03-20 @ 06:01:45
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Carro

2009-03-20 @ 06:02:45
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0