tidsfördriv , enjoy ; )

Var kommer du ifrån? Norrköping
Heter? Emelie
Hur gammal är du? 21
När fyller du år? 30 aug
Tycker du om någon just nu? Ja : )
Jag samlar på? Ingenting
Gröna eller röda äpplen? gröna (-men tål ej äpplen ;P) 
Vem ringer du när du är arg/ledsen? ibland ingen , mamma , Robban , Carro , Vånkan
Vilken tid gick du upp idag ? 06:50
Har du sovit ensam inatt? Näe med min sötnos ju
Har du strumpor på dig nu ? Nepp
Hur svarar du i telefon? Aa hållå! (haha otrevligt,  jag vet)
Vad ska du göra ikväll? Umgås med min älskling <3
Vad ska du göra imorgon? ev träna , tvätta sen får jag se..
Var vill du bo när du blir stor? Hmm , trivs bra i norrk.. 
Vad vill du bli när du blir stor ? hm,  när blir jag stor (?)
När grät du senast? hm , förra veckan kanske , minns inte..
Vilken årstid tycker du bäst om? Summer..
Laddar du ner musik och filmer från internet? Ne , vårt internet e så sugit segt!
Skulle du göra om du vann en miljon? Oj , resa , shoppa åh massa annat
Bär du glasögon eller linser? Näe
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Näe
Har du piercing? Yes , naveln åh mouche
Har du tatuering? Näe , men snart kanske ; )
Vill du gifta dig? Jaa , men bara med Robban hihi...
Vill du ha barn? Såklart , de kommer , de kommer..
Solar du ofta? Näe , typ aldrig men skulle behöva ;s
Är du bra på att laga mat? Jag har min kock , jag är bättre på att diska ;P
Gillar du att dansa? Jorå
Hur vig är du? Robban tycker att jag är vig :P
Vilken är din favoritglass? hm , stracatella (fri stavning på den) 
Tror du på ett liv efter döden? Jo
Bor dina föräldrar tillsammans? Näe
Är du morgon eller kvällsmänniska? det varierar..
Vilken ögonfärg har du? blå-gröna (?)
Vilka hårfärger har du haft? Brunt , Blondt , Rosa (haha , jag var liten) 
Är du beroende av något? Andra Avenyn åh Robban ;P
Senaste låten du hörde? hm , den va på east fm nyss , don't know the name..
Vad gör du på helgerna? Festar ibland , myser med Robban åh vänner..
Brukar du bädda sängen? Varje dag , hatar oordning..
Har du kysst någon under den senaste veckan? Jaa ( :
Vad var det senaste du sa? "vi hörs sen då"
Vem kramade du senast? Robban
Saknar du någon nu? Carruuu..
Vem ringde dig senast? Mamms..
Var du glad igår? Aah , jag var ju med vånkan : )

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag enjoya det här:D

2009-03-07 @ 15:35:52
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0