Tell me how I'm supposed to breathe with no air

godmorgon , har nyss varit ute åh gått min runda. Imorse hade jag verkligen ingen lust , jag var/är så grymt trött åh ville bara somna om när R gick men så kände jag att om jag inte gick upp åh gick ut då så skulle det inte blivit av då jag ska göra en massa annat under dagen! Så nu känns det skönt att jag fått det gjort! Jag har bestämt mig för att följa detta fullt ut nu och denna gång ska jag inte ge upp även om det känns jobbigt vissa dagar : )

Jag funderar dock på att sova nån timma el 2 nu innan jag gör mig iordning osv , ska vara på arbetsförNedringen (som de sa i Andra Avenyn^^) kl 12:45 - suck! Nehe ju fortare jag avslutar här desto mer hinner jag sova - later : )

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Leia

Jo, du förstår.. du vet ju vad det är. Fast tack så mycket.



Måste säga att du är duktig verkligen som tar tag i det där med att gå, och tidigt också!

Gillar ordet arbetsförnedring, stämmer precis.

Kramis.

2009-03-11 @ 10:26:15
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: Leia

Antar att jag är det, måste ju vara det eftersom det gått så länge utan att något drastiskt har hänt liksom..



Eh, dom på arbetsförnedringen är inte kloka. De jävlas bara med allt å alla. Hoppas de som jobbar där blir arbetslösa själva Gahah.

Skönt, då öppnar det ju ganska tidigt!?

2009-03-11 @ 11:55:43
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: SOMMAR (SKIT) UNGARNA!

Hejsan sötis!

Du får jätte gärna svara på Dagens fråga hos oss.¨

Idag lyder den:

Berätta med 3 ord varför man bör läsa din blogg!

Svarar du har du också chans att vinna en tävling. Kommer du med det bästa skälen till att man ska läsa din blogg publicerar vi din blogg i ett inlägg och skriver dina egna ord varför man bör läsa din blogg! Kramar på dig söt! :D

2009-03-12 @ 08:13:36
URL: http://sommarungarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0