Stress stress , phuu

Ohmygosh vilken stressig dag det varit , jag är helt yr , illamående och har huvudvärk! Tvättat hela dagen , mkt med mammas hjälp dock , thank's a lot! : ) Kl 4 mötte jag Alicia på Världens Bar för en fika , det var jättemysigt åh roligt att träffa henne , det var så himla länge sen. Vi pratade om allt mellan himmel åh jord , roliga , mindre roliga saker som hänt åh ja , vi hade en hel del att berätta båda två : )

Sedan kom Robban åh mötte mig åh vi knalla ner till stan för att köpa vantar mm. Sen hem åh möta upp Molle för att han skulle skjutsa oss till Elin & Rasmus så jag kunde hämta skiddressen. Elin var så söt åh hennes mage hade växt massor sen sist , det är inte långt kvar nu. Men inte nog med att hon är gravid så tror jag att hon blivit lite halvt senil. Hon hämtade upp skiddressen från källaren igår och nu när vi kom för att hämta den så kunde hon inte minnas vart hon lagt den haha ^^ vi letade ett bra tag innan vi hittade den i tvättkorgen - flummis! : )

Har packat precis , vi tror vi fått med det som ska med men man är ju alltid orolig att man missat ngt viktigt! Ska göra lite mackor nu som vi ska ta med imorgon. Uppdaterar mer imorgon , jag tar givetvis med mig datorn ; )


Kommentarer
Postat av: jessica

kommentar kommentar, dock vet ja inte va ja ska skriva, de e ju br

2009-03-18 @ 23:52:50
Postat av: jessica

skitdator som postade innan ja skrivit klart!! aja skulle väl inte säga så mycke mer än att de e ju bra att ni e kära hehe, får ta å bestämma en tid för resa till markaryd så småningom...ha de bäst!!! puss

2009-03-18 @ 23:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0