Sista dagen i backen åh jag har gjort framsteg! ; )

Lördag idag =  sista dagen i backen. Vi är nyss hemkomna från backen och idag har det gått riktigt bra att åka! : ) Det tråkiga är bara att jag inte alls mår bra =/ jag mår väldigt illa precis hela tiden åh har ont i skallen! Jag vet inte om det har med fallet i den röda backen första dagen åh göra, jag kände ju hur det knyckte till i nacken då åh jag har haft ont i nacken , men idag är det bättre så nu vill jag bara bli av med illamåendet och huvudvärken!

Idag har vi tagit lite kort också , ska lägga in dem senare (sitter på mammas data just nu). Kvällen blir bara mys , ska laga middag om en stund åh så har vi köpt hem en massa gott till stugan : ) ´

hörs senare...btw , min älskade Robban är helgrym på att åka bräda ^^ riktigt heeet!

Kommentarer
Postat av: jessica

hörrö du, du har väl kollat upp eventuell hjärnskakning hoppas ja?:/ de låter som du kanske fått de! de e farligt vet du väl! ta hand om dig för sjutton gubbar!!! (arg och överbeskyddande frisör) PUSS!!!

2009-03-22 @ 00:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0