ointressant hähä..

Hello people! : ) sitter åh väntar på att min snutt ska sluta , när han kommer hem ska vi gå åh handla. Har gjort mig iordning lite åh spelat jättehög musik , en massa gamla låtar - ploppar upp en del minnen till vissa låtar : ) btw vad jobbigt det är att sminka sig när man låtit bli att göra det ett tag , det är ovant åh tråkigt ^^. Verro brukar tycka tvärtom att det är roligt att sminka sig när man inte gjort det på ett tag , men inte jag! :P

sitter åh pratar med candra , jag försöker hinna med , funderar ut vem som är vem osv haha. Hon är rolig hon åh sådär skön att prata med : ) tack för det du fixade på bloggen som jag inte lyckades med btw!

huvudvärk har jag också , kanske är omställningen av kost det beror på. Måste iaf köpa Ipren..

Kommentarer
Postat av: Candra

Det är med största sannolikhet pga av maten :)

Det är dessvärre så att när man lägger om kost o försöker gå ner i vikt reagerar kroppen med att slå ifrån vissa saker (som jag inte har större koll på) man kan bli sjuk, alltså förkyld o såna saker när man går ner i vikt.. ^^

2009-03-24 @ 16:36:51
URL: http://redhed.webblogg.se/
Postat av: jessica

mamma lena fyller 49(!) idag! gratta om du kommer ihåg:) puss

2009-03-24 @ 19:45:59
Postat av: jessica

middag ja för fasen, den va helt bortglömd hehe...mycket att stå i...vi kan väl höras å bestämma nåt? messa gärna för nu har ja fått tillbaka mitt gamla nr igen...har ju inte kvar ditt pga stölden så vore bra om ja fick de igen. puss

2009-03-24 @ 20:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0