Nu känner jag mig duktig!



min powerwalk outfit åh en toffs sen gav jag mig av : ) hemma nu igen , gick i ca 55 min. Det känns riktigt skönt nu efteråt faktiskt! Tråkigt bara att vädret var så grått åh att det var dyngsurt överallt! Mina byxor var inte lite smutsiga när jag kom hem. Nu ska jag äta frukost , sen duscha åh sen vet jag faktiskt inte vad jag ska göra , klockan är så lite :P

justä , träffade ju vånkan igår - alltid lika trevligt : ) vi käkade , kollade på en massa tv-program , pratade åh chillade som vanligt. Det är så skönt för även om vi inte umgås varje dag nu , så är det alltid lika chill åh avslappnat mellan oss. Man är som hemma hos henne , alltid åh det är så najs! : ) Lena lika sjuk som vanligt , igår sa hon att hon tyckte om att sova med täcket mellan bena haha , tolka det som ni vill ^^  nerå , Lena åh Dyngve (-jag har döpt om han) är bäst! ♥

later , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0