Ni har väl inte glömt?

Om inget drastiskt händer med vädret eller ngt annat så börjar jag jobba imorgon! : ) Äntligen , det ska bli skönt att få ngt att göra igen så att dagarna flyter på utan att man bara går åh är uttråkad! Det kommer bli en rejäl omställning för mig , nu har jag bara gått åh dragit i flera månader åh nu ska jag börja jobba , ofta under mkt stress åh högt tempo men bara man kommer in i det så är det skönt! Vet inte när jag börjar men N skulle ringa sen...

Jag är skitirriterad för att det inte finns ngn tvätttid förrän på lördag och vår tvättkorg är överfull , har snart ingenting att ha på mig! Hur j*vla mkt kan folk i detta hus tvätta! OHH...

Idag har det inte inte mkt , vaknade åh gick ut åh gick - inte spec roligt i detta väder , dyngsurt överallt men vånkan höll mig sällskap i luren i ca 30 min :P hihi. Sen käka vi frukost åh sen har vi bara legat i sängen åh slöat oss : ) vi ska snart gå till mamma , hon bjuder på mat idag , skönt åh slippa laga själva ^^ åh så anpassar hon sig lite efter vad jag äter också , tycker jag är extra snällt faktiskt : ) 

Åh ni har väl inte glömt att ställa om klockan va (?) , det hade nämligen jag gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0