Next stop - Sälen : )

halloj , kom nyss in efter en powerwalk med mamms - skitväder är det men det var skönt ändå! Tänkte äta nån frukost nu sen ska jag ta tag i berget med disk som väntar! Jag/Vi brukar alltid diska direkt men igår var vi visst slöa så nu är det bara att ta sig i kragen åh diska den där tråkiga disken...åh på tal om igår så hade ju jag sett fram emot att se wipeout på tv , men vad hände då (?) JOO , kanalerna slutade fungera ngn gång runt 19 det var endast 1:an 4:an och 24 nt som fungerade - liiiite sur jag blev! Men idag fungerar dem igen iaf...

igår bestämdes det även att vi ska åka till sälen , 19:e till 22:e. Jag, Robban , mamma åh M - ska bli jätteroligt : ) Jag har ju aldrig varit iväg i sälen eller nåt och därav inte åkt skidor osv heller. Så det ska bli spännande , jag ska åka snowblades har jag bestämt så vi får väl se hur det går : ) det ska bli mysigt iaf...åh Robban ska få vara min personliga tränare ;P stackars honom om det går dåligt för mig haha...nerå det ska nog gå great!

Idag är en sån dag , eller hela helgen har varit det typ då jag känner mig så himla lyckligt lottad som har min älskling! Klart att jag alltid är glad för det men vissa dagar känns det sådär extra mycket , det pirrar i hela kroppen när jag tänker på honom hihi..det måste vara det bästa som finns att få älska någon så mycket och bli lika älskad tillbaka ♥

later c(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0