Mli åh Mli : )

Mli gick precis hon skulle hämta Alicia på dagis nu. Det blev ingen promenad för oss - slöisar! :P Vädret var så tråkigt åh vi bestämde att hon skulle komma hit istället. Vi pratade ikapp tiden vi inte setts , spelade Guitar Hero åh sådär : ) träävligt vare , men det är det ju alltid i hennes sällskap hihi ♥

Jag ska snart ta åh göra mig iordning lite , ska på stan när min snygging kommer hem. Vi ska köpa , mössor , vantar åh ett underställ :b mössa är ju så grymt svårt att köpa haha , jag tycker inte om att använda det heller men i sälen känns det som att det kommer behövas , jag ska iaf försöka hitta ngn tuff som inte sitter som en kondom på skallen åh kanske med en liten skärm ^^. Och så hoppas jag att Elin hör av sig så jag slipper gå åh köpa termobyxor!

Fick en kallelse till tandläkaren idag - usch : ( jag hatar tandläkaren! Åh som det ser ut just nu så har jag inte råd att gå dit heller , endast undersökning ligger väl på omkring 500:-. Min bror hade varit åh lagat 2 hål förra veckan och för det fick han betala 2200:- heeelt sjukt! Och jag har säkert hål så därför tänker jag vänta tills jag har pengar åh kan åtgärda det direkt i så fall! Men att gå till tandläkaren är så grymt obehagligt , jag verkligen hatar det...

Jag åh Emelie för några månader sen c(=


Kommentarer
Postat av: Mli

Hej Bajs:) Snygg bild på mig vettja;) knäppis.

Förresten så köpte min lillasyster termobyxor vanliga svarta på IcaMaxi idag för 99 spänn. Där kan du ju kika om de inte blir av o låna Elins.

Puss på re

2009-03-17 @ 18:05:41
Postat av: Linnea

Om det är första gången iår du går till tandläkaren får du 300kr avdrag av försäkrngskassan :) Tror js betala 270kr typ :) Tur att inget behövdes fixas.

2009-03-18 @ 01:22:00
URL: http://ihennesskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0