love is my medicine

phuu , nu har jag varit ute med hundarna - är ju hundvakt tills söndag! Efter det tog jag min "vanliga" promenadrunda , idag tog den bara 50 min åh det måste ju betyda att jag gick fortare så nu kanske jag får lägga på en kortis så att det blir exakt 1 timma : ) iofs denna runda känns som den räcker just nu , helt slut efteråt ju..

ska äta frukost åh duscha snart , senare blir det massage åh efter det middag hos fam Sanders : )

Justä , messade med Alicia igår det var typ 100 år sen vi hördes så vi ska ev träffas på onsdag - trevligt : ) åh på torsdan åker vi t sälen , nu är stugan åh det bokat hihi...jag hoppas vi åker mkt tidigt torsdag morgon så man hinner åka nåt på torsdagen men vet inte riktigt hur det är planerat än , vi får se : )

later , pussas

Kommentarer
Postat av: Leia

Kommer du att skriva vad "det" är som ni har gjort? Är så nyfiken :D

2009-03-13 @ 10:49:28
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0