Jag saknar mitt vanliga jag...

Ohh , det ska verkligen bli skönt att få komma iväg ett par dagar. Nu är jag sådär negativ åh tycker det mesta är crap igen. Trots att solen lyser ; ) jag vet inte riktigt vad som har hänt med mig , jag har alltid varit den där glada åh spralliga som för det mesta gillat läget , men nu har det totalvänt åh jag är bara sjukt irriterad åh osäker på allt! Mitt humör svajar åh går ut över fel personer , det är eg inte ens meningen att det ska gå ut över någon - det bara blir så åh jag är ledsen för det! Jag måste verkligen skärpa till mig , blicka framåt åh försöka se saker för vad de är. Jag vet vissa saker som orsakar detta men ibland så undrar jag vad mitt problem eg är (?) jag är nog lite störd...

håller på åh tvättar , det var en massa tvätt =/ dagens planer är förtillfället , fika med Alicia : ) , stan åh inhandla diverse saker (blev aldrig av igår) , åka till Elin åh hämta skiddressen , packa osv. Om det går som planerat så satsar vi på att åka runt 4-5 imorgonbitti så att vi är uppe tidigt åh hinner åka osådär...skönt att man kan sova i bilen iaf och titta på film tydligen , Molle hade tv åh dvd i bilen : ) men det vet jag iofs inte om jag själv klarar , jag har ju en tendens att bli skapligt åksjuk bara av att sitta i en bil , men det ska nog gå bra...

Den rätte för Rosing är fortfarande ett katastrof program men som jag ändå inte kan slita mig ifrån ^^ . Nu är ju han Ejjan från Norrköping med också , det var ju lite oväntat! Men men det blir nog Hugo åh Linda , trots att han kunde vara hennes egan barn eller nåt! Det var lite roligt att hon blev dissad av den nya killen iaf haha , hon såg lite chockad ut när han drog!

later...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0