Jag gillar utmaningar!

Sådär nu är jag hemma igen åh vilket himla tråkväder det blev igen , världens snöstorm! Anyway , glass skolan var trevlig åh vi fick reda på en hel del roliga saker bla att om vädret blir som lovat så öppnar vi ev redan på måndag (jag vet att det inte ser lovande ut just nu, men det ska faktiskt bli bättre). Vi kommer ha en tävling denna säsong , i år ska våra kulor väga runt ca 80 g (skitstora kulor tyckte jag , men det är väl bra eller?) iallafall , 4 ggr i månaden kommer det testa var och en av oss , det kan vara under världens stress när man håller på med en kunds glass , då kan antingen N eller P komma åh ta just den glassen för vägning. Den som gör bäst ifrån sig under månaden = gör kulor som man ska kommer att vinna 1000:- , den som kommer 2:a ett presentkort i ngn affär och 3:e priset inte bestämt än! Det låter superroligt tycker jag , jag gillar utmaningar så : ) + att vinna 1000:- kronor sådär enkelt är ju kanon! En annan oväntade överraskning är att det kommer finnas ett Halvars till i sommar , i krokek. Jag hoppas det kommer gå kanon där också : )

Det var jätteroligt att träffa alla som ska jobba i år igen iallafall , helkul gäng! : ) Jag syndade dock , åt lite lite glass. Jag hade ju tänkt att tacka nej , jag visste att det skulle erbjudas men jag orkade inte höra folks tjat så dålig som jag var innan ngn hann klaga så tog jag lite hehe :P men nu ska jag hålla igen åh vara lika duktig som jag varit hela veckan!

Efter halvars gick jag ner till stan i sällskap med Fia en stund : ) skulle ju köpa en hundbok men den var så himla dyr så jag blev snål åh lät bli :P men ska nog införskaffa den senare! Jag kom iaf hem med en ny almancka , 2 kortärmade tröjor (den ena ångrar jag dock så ska nog lämna tillbaka den , men jag tkr inte om att lämna tillbaka , det är pinsamt ju!) åh så en mascara , min är helt slut typ! Så ligger det till just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0