inte som man tänkt sig!

vilken besvikelse det är när man drar ihop världens brakmiddag åh så när man börjar äta så är det inte alls lika gott som man hade tänkt sig. Robban var sugen på nåt extra gott idag så det blev potatisgratäng , kött , skagen , vitlöksbröd , champinjoner mm. Potatisgratängen var sån färdiggjord man bara ställer in i ugnen åh den tog jag 2 tuggor av - bläh! Men jag är lite överkänslig när det gäller potatisgratäng! :P Köttet åh brödet var iaf gott ^^

Robban håller på åh diskar sen ska vi gå ner till mamma en sväng , jag ska hämta en Grape frukt ;b på tal om mamma så ska jag/vi vara hundvakt åt hennes hundar tors-sön för att hon ska på utbildning. Så vi måste sova hos henne eftersom katterna åh hundarna inte kommer gå så bra ihop :P sist Lizzie var här (min brors hund) så var Atlas (min ena katt) så himla dum, han klappade till henne på nosen åh det slutade med att Lizzie inte ens vågade titta på katterna , när de kom så tittade hon rakt upp i taket tills de gick därifrån haha,  hemska katter jag har!

åhhh vad jag längtar till sälen nu , det ska bli så mysigt! : )

Kommentarer
Postat av: Leia

Tyckte med det var trist när kanalerna slutade fungera igår, fast som tur var har vi ju en sån där parabol eller vad det nu heter, så det gick att se det man ville i alla fall.

Katter är roliga, Gubben har också fått sig några smällar ibland när han varit för nyfiken på mosters katt :D



Grattis till din mamma i efterskott! =)

2009-03-09 @ 23:26:23
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: linda

Hej!

Jag började med Gi metoden. Jätte enkelt verkligen. Man får inte äta kolhydrater, mjöl, socker. Och långa promenader eller träning varje dag.

Låter kanske svårt med maten. Men jag har aldrig följt några Gi recept. När du eller Robban lagar mat skippa att äta pastan, ris och potatis och kött,fisk med sallad och sås så klart. man kan alltså laga mat som man brukar, inget krångel. Mitt mål är att gå ner 3-4 kilo till. har man mål klarar man de.



Jag var inne på den där sidan www.designadinblogg.se

men jag får de ändå inte att fungera. Så du får jätte gärna hjälpa mig att fixa lite.



Puss&kram

2009-03-10 @ 10:14:55
URL: http://hjartebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0