Imorgon börjar jag! : )

Imorgon börjar jag jobba , nu är det bestämt 10-17 : ) Jag tror att jag kommer jobba ensam med N & P imorgon så jag hoppas det blir en hyfsat lugn start. Det är endel nytt att lära sig också , lite nyheter som inte fanns förra året men det kommer gå kanoners. Hoppas vädret är skapligt också så jag kan ta en promenad dit och ev hem...

Vi skulle ha börjat rensa i källaren idag med varken lust eller ork fanns. Istället sitter jag i soffan med datan åh små tittar på tv:n åh så har jag tänt lite ljus. Har varit väldigt frusen senaste dagarna ;s Robban är åh handlar snus , men är nog tillbaka närsom skulle jag tro. Men som sagt , ikväll blir det bara en myskväll framför tv:n åh sådär!  Ladda krafter inför morgondagen , nu är det slut på slappfasoner! ;P

Ha en trevlig kväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0