Im proud of myself ^^

hoho c(= jag är så stolt över mig själv , kl 7 imorse sprang jag ner i tvättstugan åh satte på första maskin sedan gick jag direkt ut åh mötte mamma åh nu har vi gått en rask promenad i ca 1 timma - känns riktigt bra! Jag har dessutom träningsvärk i rumpan idag så gårdagens promenad måste ha gjort nån verkan ;P nu gäller det bara att fortsätta med detta helst varje dag men minst varannan dag! 1 timma om dagen är inte mycket begärt när man har så lite som jag åh göra så nu är det bara se till åh skärpa till sig : )

måste ner i tvättstugan nu , sen duscha sen frukost - later ♥

Kommentarer
Postat av: Carro

Du e duktigt!!:P

2009-03-07 @ 15:37:25
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0