Im gonna do my best..

Godmorgon , eller Hej kanske! Har suttit åh latat mig här i nästan 45 minuter nu. Tanken var en rask promenad direkt när jag vaknade men det sket sig :P Så jag ska straxt klä på mig åh ge mig ut. Till min lycka så lyser solen idag också : )

Funderar på att börja rensa bland grejer idag , kanske vore en bra ide att börja i källarförrådet =| det är ju trots allt inte så långt kvar tills vi flyttar åh nu har jag ju tid eftersom jag inte börjat jobba än. Sen kommer det ju bli så att Robban jobbar på dagarna åh jag på kvällarna typ , ingen bra tajming när vi ska flytta men det får gå ändå...

Carro , jag tycker att du ska komma hem nu! I miss u a lot! Jag drömde att vi åkte skidor inatt hehe : ) men du var sur på mig för att du tyckte inte att jag brydde mig om dig åh hörde av mig osv längre :P haha...

Nehe , nu äre dax att stänga ner här - hörs senare  c(=

Looks like forever just got a lot shorter..


Kommentarer
Postat av: Carro

Hallåå:) hehe jasså du tycker jag ska komma hem, not yet:P tiden går ju föör fort här ialf, halva sem e snart avklarad:) Kul att de redan visat sej på vågen me dina promenixer o käk, de går ju skitbra.. du e duktig:) Kiss<3

2009-03-26 @ 03:54:01
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0