honey Im up!

Då var man vaken , somnade som en stock igår när vi la oss. Ville se klart Beck men det gick bara inte , mina ögon ville inte längre åh inte Robbans heller så det var bara att stänga av! Hoppas slutet var bra ; )

Sitter fortfarande i sängen åh känner mig lite nyvaken ^^ ska snart upp åh käka frukost. Fil med musli åh torkade aprikoser! Yes , idag börjar mitt nya nyttiga liv mohaha. Efter det ska jag duscha åh försöka fixa till mig så jag ser ut som folk igen! Just nu ser jag ut som "hej kom åh hjälp, men ingen hjälp kom" hehe...skulle varit hundvakt senare men slapp - skönt! Slipper jag sitta åh passa så att hundar åh katter är snälla mot varandra!

Nehe , sätta fart sen ska jag förbi mamms en sväng åh låna en bok av henne...

Kommentarer
Postat av: Carro

Heej Bejb:) de ser ut att varit bra i sälen, förutom om skallen då? hoppas de blivit bättre! Kul om halvars öppnar snart.. jobba jobba jobba:D Kiss<3

2009-03-23 @ 10:36:33
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Leia

Det förstås, fast stressen ang familj kommer när jag tänker på hur fort de senaste åren har gått, jag kan inte förstå att killen och jaghar varit tillsammans så länge som det är. Det känns som mindre :D

Håller med det där med jobb, pengar är alltid en stressfaktor som man mår dåligt över.

Speciellt de här 2 senaste månaderna eftersom vi har 2 bilar som har besiktats och skattats och grejer och det har blivit dyrt. Sedan är hyran här äckligt dyr :S

2009-03-23 @ 14:50:03
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0