have you ever ?

Har ni nån gång avstått något ni eg verkligen velat bara för att ni varit rädda att förlora det lika fort igen eller för att slippa risken att bli sårad åh besviken?

Jag har nog aldrig avstått ngt jag velat (-tror jag?). Men jag har ägnat mycket tid åh tankar åt att fråga mig själv om jag borde ha gjort det (?)

det känns som att jag jag vaknar, åh ena dagen är jag glad åh mår bra åh nästa dag är jag helt down åh vill bara krypa under täcket åh gömma mig tills nästa dag! Jag vet att det beror på understimulering , att jag gör alldeles för lite om dagarna , att jag inte jobbar , att jag inte har några rutiner. Ni som jobbar tänker säkert , "vad klagar hon över , hon kan göra precis vad hon känner för om dagarna" men efter att ha varit arbetslös i månader så kan jag garantera att det inte är ett dugg kul längre. Man känner sig inte riktigt behövd eller viktig nånstans. Jag tappar orken åh lusten till det mesta...

såklart är jag glad över mycket också , jag har världens finaste pojkvän , världens bästa mamma åh jättefina vänner. Men vännerna träffar man inte så ofta i veckorna , det blir mest på helgerna åh det är väl ganska vanligt nu när man blivit äldre , folk jobbar , har familj osv...på tal om vänner så saknar jag redan Carro : (

Var inne på Peters blogg förut , nu är de framme i Thailand , det hade solat åh badat , gått på massage osv. Hur sjukt nice låter inte det : ) jag skulle mer än gärna joina dem , en utlandssemester i värmen skulle sitta fint!

Kommentarer
Postat av: Carro

Älskar dej me Bästis<3

2009-03-03 @ 13:03:30
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Ida

Har du det? Är det bra?? Jag är lite orolig har hört så olika :)

2009-03-03 @ 15:01:10
URL: http://idalinnea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0