gles uppdatering - I know

gles uppdatering jag vet =| men jag skrev faktiskt ett inlägg igårkväll åh när det var färdigskrivet åh jag skulle spara åh publicera så blev det sidan kan inte visas = internetet hade dött åh det sparades inte i utkast eller nåt så då gav jag upp! Vi var ju iaf på massage igår åh det var väldigt skönt samtidigt som det gjorde ont åh kittlades på vissa ställen av ryggen hehe , men det var välbehövligt iaf. Efter massagen så gick vi till Gu vad gott åh käka då middagen hos fam Sanders blev inställd - Phoenix har halsfluss , stackars plutt! Efter det så gick vi en runda på stan åh försökte hitta tillhörande byxor till Robbans Burton jacka åh det enda par som fanns kvar var i strl XL vilket han badade i,  så typiskt!

Idag har jag umgåtts med verro , vi åkte ut till maxi en sväng i hopp om att shoppa ngt. Mitt mål var att hitta nån tröja eller två men det gjorde jag ju självklart inte. Men det blev 3 par skor - Tag 3 betala för 2 u know : ) alla 3 vår-skor , jättefina. (Lägger upp bild på dem senare sen , har inte sladden just nu). Ett par nya tights åh en pennvässare blev det även så nu kanske jag kan börja använda min kajalpenna igen , den har varit ur funktion några dar nu :P

Sitter hemma hos mamms , har städat lite här idag. Min mor är en riktig slarver förstår ni. Så min städnojja och mitt pedantiska sätt har jag nog ärvt av min far. Han är mer som jag , ordning åh reda liksom...

har inga direkta planer för ikväll , det blir kanske att chilla här hemma hos mamms med min sötnos , laga nån god mat osv , film (?) vi får se vad kvällen erbjuder , det kanske hittas på nåt..laaaaater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0