Glad VS Sur!

mitt humör är förtillfället up n down , jag är som en j*vla jojjo. Ena sekunden glad åh framåt andra sekunden sur och så negativ man bara kan bli. Ni som läser min blogg flitigt , känns det inte som att jag har mens åh mensvärk j*vligt ofta (?) Nu är den iaf på G igen åh jag känner det i både kropp , huvve åh humör =| stackars Robban ibland , som får stå ut med mitt hetsiga humör haha , men jag försöker att vara snäll mot dem jag tycker om åh älskar iaf ♥

Jag börjar se "det" som en omöjlighet , redan! Jag är envis som en gammel get men ändå så känns det som att jag har så lätt för att ge upp såfort det blir minsta motstånd! Jag är less och jag vill nå framgång med en gång = NU!

Ja jag skriver så att ingen förstår just nu , men jag gör inte det så ofta längre så detta inlägg får ni stå ut med :P

Puss från surpuppan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0