Ge mig lite motivation tack!



För en gång skulle känner jag mig trött pga att jag ägnat dagen till att göra något. Det var underbart att vara hemifrån i timmar åh inte bara nån timme hit o dit. Så nu känner jag mig sådär härligt trött åh tror att jag kommer lyckas sova kanon inatt hihi...sitter åh väntar på att Ballar av stål ska börja , ngt program som Robban vill se som har premiär idag , det verka lite roligt ^^ annars har det inte hänt mycket sen jag kom hem , vi har lagat mat , jag har dammsugit , diskat mm.

Imorgon ska jag ut åh gå med Mli , hon skrev till mig igår "Får jag följa med dig ut åh gå" hihi sötnos , det är väl klart du får , det är ju mycket roligare att gå med sällskap : ) + att min motivation till träning/promenader/nyttig kost = NOLL förtillfället. Det är det där som är problemet med mig , jag blir supertaggad i några dar sen tappar jag lusten. Men det är väl då det gäller att inte ge upp , så nu ska jag jobba upp motivationen åh självdiciplinen igen!

Jag är så trött på Guitar Hero musiken just nu , Robban sitter just nu åh säger "Älskling , välj en låt då?"  Jag har iaf hittat en favvolåt och det är No doubt - Spiderwers eller nåt tror jag den heter , den är härlig åh rolig att spela ^^

Bilden ovan är på Bullen , verros totto - visst är han söt? c(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0