för stor åldersskillnad?

phuu , nu har jag storstädat som en tok åh nu har jag inte lust åh städa nåt mer innan vi flyttar :b men den kan jag väl glömma , det är sjukt hur fort det dammar ihop här hemma. Åh katterna är mästare på att stöka till. På tal om katterna så ska de kastreras snart , förhoppningsvis nu i slutet på månaden , då kanske de lugnar ner sig lite också (?)

skulle egentligen ha tvättat nu men jag ställde in det , ska träffa vånkan istället åh det känns ju en aning roligare än att tvätta :b behöver åka ner till stan en sväng innan också eg men jag har verkligen ingen lust så vi får se hur de blir..

såg ni Den rätte för Rosing igår ? Seriöst , jag tycker det är lite pinsamt att titta på haha. Hon är 35 bast åh den hon verkar falla för åh flirtar mest med är 19 år - ohmy! Visst att det inte handlar om ålder alla ggr åh att några år hitodit kanske inte spelar ngn roll (jag är ju själv äldre än R) men 35 och 19 känns lite väl. Men ah , jag hade väl inte väntat mig så mycket mer av henne :b jag kanske är elak , men hon är inte en av mina favoriter direkt! Iofs , äldre män ser man ju ofta med mkt yngre kvinnor , det har typ blivit "vanligt" även om jag tänker typ "fyfan , gubbäckel" när jag ser det. Så man kanske inte ska klandra äldre kvinnor som vill ha unga män :P

nehe , later duuuuuude's c(= åh Candy , hoppas det går bra idag!

Kommentarer
Postat av: Carro

2009-03-05 @ 04:42:36
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Carro

Jäkla skit! Jämt när jag kommenterar på din blogg kommer de aldrig upp ti en början, måste skriva ett inlägg till föratt de ska komma upp.. Jag skrev ialf nåt förut men minns inte hehe:) Hade bra. Hälsa Puss

2009-03-05 @ 04:48:44
URL: http://wondergiirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hennes dotter är ju liksom också bara 15 :p så aa håller med ^^

2009-03-10 @ 21:26:06
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0