first day completed!

sådärja , då var dagens måltider avklarade och första dagen har gått kanoners ; ) Frukost: Fil med musli åh torkade aprikoser. Mellanmål: blodapelsin. Lunch: Omelett. Middag: kött , sallad , sås , champinjoner åh ca 2 msk Qinoua! Inte illa pinkat för att följa en diet , man får ju käka en massa roliga saker egentligen...Om man ska börja med världens rivstart så ska man dock vänta lite med quinoa , men jag kände att jag behövde ngt mer än bara sallad!

Idag har det inte hänt mycket alls , var hundvakt som jag eg inte skulle i ca 1 timme sen fick jag lämna henne hos mamma så nu är hon hundvakt. Väldigt skönt att slippa för Lizzie är bara helt orolig här , piper åh sitter vid dörren mm vilket måste betyda att hon inte vill vara här. Jag förstår henne , katterna är som 2 iglar efter henne. De gör ingenting men det ser ut som att de sitter åh psykar henne typ :P

Händer nog inte så mycket mer idag , ska se ngt på ettan vid 21:30 som börja idag - Tonårsliv hette det (?) : )


It shouldn't even be like this
I shouldn't have to feel like this

Kommentarer
Postat av: Carro

bra mat, men hur e de me musli o fil eg, ingår de i Gi?:D hm.. Lycke till!

2009-03-24 @ 00:59:12
URL: http://wondergiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0