first day completed..

phuu första arbetsdagen avklarad åh den gick väldigt bra : ) på morgonen när jag kom förberedde vi allt , fyllde på allt , satte på allt, torkade bord åh bänkar osv , sen var det bara att öppna. Folk verkade chockade men väldigt glada över att vi redan öppnat men förra året och året innan det så öppnade Halvars ännu tidigare så : ) Det var iaf endel kunder idag , mest skolelever så det var ju lite kul. Själv skulle jag inte gå åh köpa glass i detta iskalla väder :P men det ska bli bättre åh varmare i veckan. Jobbade med Fia idag också , alltid roligt! : )

Nu sitter jag i soffan , vi har precis käkat åh jag börjar känna mig rätt seg. Funderade på en promenad men nu orkar jag verkligen inte , ska försöka hinna med det imorgonbitti innan jobbet istället , idag hann jag tyvärr inte - sov för länge :P

Har inte mkt mer att uppdatera er med förtillfället.

Linda , har du tagit bort din blogg? Såg din kommentar men när jag skulle svara så fanns inte din blogg (om jag inte skrev fel men det tror jag inte). Vår lilla puppy är iaf en blandras mellan Pomeranian (=dvärgspetz) , Chihuahua och Yorkshireterrier : )


Kommentarer
Postat av: Elin

ok, jo det är ju inte gratis att ha hund inte:) detsamma! kram

2009-03-31 @ 08:21:33
URL: http://elinfredriksson.blogg.se/
Postat av: linda

hej!



Ja, jag har tagit bort den! Kändes som jag inte hade tid för den. Skrev så sällan, läser andras istället;)

Så de blir en liten hund alltså. Jätte söt verkligen. Ser ut som en liten björn. Kramkram

2009-03-31 @ 08:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0