Borta bra men hemma bäst (?)

Yes , nu är vi hemma igen. Det känns väldigt skönt att vara hemma men jag hade nog kunnat stanna nån dag till. Har nyss packat upp allt , bokat tvätttid mm , kände att det var lika bra att göra allt direkt annars blir det lätt att jag skjuter på det. Det har varit en rolig liten resa iaf. Jag tycker det var roligt att åka snowblades åh vara i sälen men jag tillhör nog inte gruppen som bara avgudar det! Kanske för att det var första gången för mig åh jag höll på att lära mig + att jag mådde pyton det 2 dagarna vi hade chansen att åka precis hela dagarna. Jag åkte ju , men att må illa åh ha huvudvärk förstörde nog tjusningen en aning , det var svårt att fokusera på hur roligt det eg är/var att åka men såhär i efterhand när jag tänker tillbaka så var det ju väldigt roligt! Men nästa tripp till sälen ska jag må bra heeela tiden : )

Jessica , tack för din gulliga åh omtänksamma kommentar ♥ jag vet inte om det var hjärnskakning , det kändes lite så med tanke på hur jag mådde osv. Grejen är att jag slog aldrig i huvudet , jag tror att jag landade på rumpan men på nåt konstigt sätt åh det knyckte till i nacken ganska ordentligt åh efter det kom illamåendet åh huvudvärken. Jag mår iaf mkt bättre nu : ) men igår och dagen innan var det lite jobbigt! Btw , när blir det middag ? ; )

Jag känner mig som världens tjockis efter denna resa haha , vi har ätit en massa snacks , godis , vitt bröd , mc donalds åh ja fyf*an! Nu är det nyttiga klubben som gäller - STENHÅRT! Ringde förresten min chef på halvars igår , han hade tänkt öppna kiosken på onsdag men det ser ju inte särsklit lovande ut när vädret är som det är =/ det blir nog ngt senare än onsdag skulle jag tro! Kan inte värmen , solen åh våren bara sätta igång nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0