beslutsångest och Patrik 1,5!

Efter en hel del beslutsångest så stannade vi iaf hemma igår , alternativet var att gå till Q bar för att möta upp de andra = Mc lovin som fyllde år åh hela det gänget för att dricka åh spela lite biljard. Jag var på världens veligaste humör , inte direkt på fest humör men inte på sitta hemma humör heller åh Robban var typ likgiltig haha , han tyckte inte att det spelade ngn roll bara vi var med varann - ow sötnos! Vi gick åh hyrde film iaf , Patrik 1,5 och Felon. Vi har bara sett Patrik 1,5 än så länge åh jag tycker faktiskt att den var väldigt bra : ) så absolut värd att se! Felon ska vara bra , det är en fängelsefilm åh jag brukar gilla såna , så vi får se hur den är ikväll!

Robban är åh handlar frukost nu , eller bröd : ) så på tur står alltso frukost. Senare ska R övningsköra ^^ får se om jag följer med eller stannar hemma , kanske bäst att stanna hemma (?). Han är ju lite halvvild av sig...

uppdaterar senare igen c(=


Kommentarer
Postat av: Candra.

Usch, jag klarade inte att se Patrik 1,5 efter 10 minuter när han fick utbrottet i trädgården fick jag nog ^^ jag blundade varje gång dom pussades eller visade att de var ett par o_O

Ingen film för mig ^^

2009-03-14 @ 12:56:14
URL: http://redhed.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0