Att lätta sitt hjärta..

Gick till mamma efter jobbet , hade inte tänkt att prata ngt djupare men tillslut kom tårarna åh jag lättade mitt hjärta en smula. Ibland är det som om gråten behöver komma ut för att det ska kännas lite bättre. Jag har alltid kunnat öppna mig för henne åh prata om allt , det kan jag nu också. Men jag öppnar mig gärna inte i onödan , inte för ngn. Jag håller hellre saker för mig själv åh orkar inte prata om saker , det känns lite jobbigt att jag blivit sån...

2:a arbetsdagen avklarad iaf , det har gått bra. Lite segt bara , var inte lika mkt folk idag som igår men antar att det kommer. Imorgon åh torsdag ska ju vädret vara kanon! Var förbi på Arken innan jobbet , la undan en jättemysig hundbädd som jag hämtade ut efter jobbet! Skitdyr , men den var så fin så den fick den bli : ) kan lägga ut en bild på den senare sen...

Nu ska jag ta en dusch , sen göra matlåda åh sen hade jag tänkt att fixa mina naglar med mitt nya nagellack som Fia köpte åt mig idag men det glömde jag självklart på jobbet! =/ får ta det imorgon istället! Annars så ska jag bara chilla , kolla på Linda Rosing åh Andra avenyn....

Puss åh så..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0