åh , hur ska jag klara mig?!

Oh , nu sitter Carro åh Peter på tåget på väg mot Arlanda och imorgonbitti åker de med flyget till Thailand. Carro ska vara där i 2 månader och Peter i 4 månader. Herreguuud , hur ska jag/vi klara oss. Carro min dagbok , min partypingla åh allt annat du är för mig - kommer sakna ihjäl mig! Men jag hoppas ni får det helt underbart iallafall ♥

Jag åh Robban spelar Guitar Hero - det har blivit lite av ett beroende skulle jag tro :P Men just nu har vi fastnat på en låt som är dyngsvår , jag vill ge upp åh ta en annan låt men envis som jag är så kan jag inte göra det ;P Robban är färdig att slå sönder gitarren nu så jag funderar på att slå på Beck ist innan det händer hihi...

Robbans syster Sandra var här på middag förut , hon bor ju inte här i Norrköping så man träffar henne inte allt för ofta , det var trevligt iaf : ) vi fick såna "dassböcker" att ha på toaletten haha , de är ganska roliga ^^

orkar inte skriva mer idag så vi hörs imorgon c(=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0