- u can go your own way



godmorgon el godmiddag c(= jag var himla dålig på uppdatering igår men hade inte så mycket att säga + att jag inte var på världens bästa humör. Jag åh min älskade var inte helt eniga igår :P men idag är vi sams , glada åh lika mysiga med varann som vanligt ; ) vi vaknade tidigt åh har haft världens mysmorgon! Älskar dig sötnos ♥

idag fyller min kära mor år - stort grattis till henne ♥ så ikväll blir det att fira henne lite sen ev till Black Horn , min bror åh hans band ska spela där ikväll - don't like the music men det kan vara roligt åh se dem iaf + att det var en massa andra band också. Men först ska vi iaf hem till mamms åh käka åh sådär...

Jag funderar på att ta en powerwalk men Robban tyckte jag skulle ha "vilodag" idag haha , får se hur det blir. Men nu ska jag fixa till mig lite åh så iaf , lateeeer ; )

Kommentarer
Postat av: Linnea Vennberg

Vila kan du göra i graven =D

2009-03-07 @ 23:17:20
URL: http://ihennesskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0