wanna do something (?)

Jahapp , då har man varit duktig på jobbet åh inte ätit någon glass eller ngt annat onyttigt! Åh så kommer man hem åh det blir ett väldans tjat om Mc Donalds , dålig som jag är så gav jag med mig. Så nu har vi varit där åh tjockat oss :P Men det var sista gången på väldigt länge åh nu har jag fått 2 såna glas man får där nu hihi - lycklig! Har tjatat om dem sen första gången jag såg dem på tv , fick inte den färgen jag ville ha dock...

Det är så fint väder att jag får ångest över att jag befinner mig inomhus framför datan. Men vet inte riktigt vad vi skulle kunna hitta på (?) - Förslag ngn ? Matlådor åh städa är ngt som skulle behöva göras men det känns ju inte direkt lockande att börja med det nu...

Ska pussa lite på min sötnos nu : )

C , beklagar verkligen sorgen! : (

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0