Världen är bra liten ibland...

ååh jag känner mig hemsk : ( råkade nyss smälla upp en skåpslucka i köket rakt i skallen på katten. Det var ju inte alls meningen åh de är ju precis överallt där de inte borde vara så ah. Men han såg så ledsen ut efteråt - filåt!

Hemkommen för en stund sen , skulle eg åkt på kalas efter jobbet men orkade verkligen inte. Har gått med magont i 2 dar snart åh kände att jag bara ville hem. Så nu har jag gjort matlåda åh ska straxt lägga mig i ett bad : ) det värsta är att jag känner mig så sjukt seg åh då är det väldans lätt att slumra till i badkaret...

Efter lite genomgång bakåt i åren så har jag/vi kommit fram till ngt helt sjukt om det nu stämmer. Men jag kan inte låta bli att skratta lite åt det ^^ så otippat , sjukt åh ah vet inte vad om det nu skulle vara som vi misstänker...galet! :P

Skitzo-väder är det också , många grader kallare än ihelgen. Hoppas det fina vädret kommer snart igen! : )

Puss ; )

Kommentarer
Postat av: Helena.

mer än galet......urk..

2009-06-04 @ 07:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0