= u n d e r b a r t !

Usch vad jag inte tycker om att ha "måsten" såhär direkt när man vaknar. Det gör mig grinigare än vanligt. Nu känner jag stress över att jag ska lämna vidde hos mamma (det gör jag varje dag , så inte det) men jag måste även gå ut med hennes hundar innan jag drar t jobbet. Klart jag ställer upp åh gör det , mamma är ju en pärla åh hjälper oss massor med vidde , det är bara det där att veta att man måste göra saker som känns jobbigt!

Väntar på att mitt ägg ska börja koka , då blir det frukost sen är det väl nästan dags att gå. Vädret ser inte allt för mysigt ut , det blåser åh ser allmänt grått ut. Kanske blir bättre under dagen (?) Slutar 17 idag = UNDERBART! : )

Kommentarer
Postat av: Linnea Vennberg

Hm är den köpt på =)

2009-06-15 @ 08:50:52
URL: http://ihennesskor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0