Suuuunshine all day long (?)

Idag ser det ut att bli mysigt väder - hurrey kan man börja vänta sig sommar nu (?) : ) Vaknade för en stund sen med lite smyghuvudvärk , har precis varit ute med vidde åh nu tänkte jag göra mig iordning åh käka lite frukost + Ipren! Sovit lite halvdåligt , R har pratat i sömnen (-inget ovanligt dock) tror att han är lite arbetsskadad för han babblar alltid om att måla eller personerna som han är åh jobbar hos , sötnöt! : ) somnade fortare än kvickt igår , la mig på R;s arm/bröst sen minns jag inte mer , men han sa att han hade flyttat lite på mig :P

Ska bli otroligt skönt att sluta 5 idag också , spec om det är bra väder för då hinner man ju liksom hitta på något om man skulle vilja. Hoppas på att det blir lite folk idag , så tiden går...

Kommentarer
Postat av: Helena.

Visst är det underbart att äntligen se Solen :))

älskar dig,puss.

2009-06-16 @ 07:42:58
URL: http://differentthoughts.blogg.se/
Postat av: Emelie

hehe ja det är det verkligen :P men mamma , varför har du skrivit min bloggadress under? Älskar dig med <3

2009-06-16 @ 08:34:50
URL: http://differentthoughts.blogg.se/
Postat av: Helena

oj då,:))

2009-06-16 @ 09:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0