Sugit & ångest!

Inte bloggsugen inte jobbsugen. Har ångest över att veta att jag bara jobbar kvällar 3 veckor framöver. Det är så j*vla sugit så det finns inte. Får väl glädjas åt att man är ledig på helgerna (som mamma sa) men ändå. Värsta vädret åh vem vill inte bara vara ute åh chilla åh njuta av allt man kan på sommaren. Ett 7-16 jobb mån-fre skulle vara underbart! Då hade man eftermiddagarna åh kvällarna att njuta av iallfall...Ja , jag surar...känns som jag åh Robban knappt ser varandra om dagarna nu heller , en snabbis på kvällen innan man typ totaldeckar i sängen...

Längtar tills vi åker till Norge den 10:e juli , det ska bli roligt. Åh så sen när vi har ledigt ihop...

Imorse när jag vaknade mådde jag skitdåligt. Jag typ svettades som en idiot , skakade , och mina ben kändes som spagetti , var tvungen att lägga mig ner ett tag. Sedan gick jag upp åh åt lite fil åh macka. Då blev det bättre men känner mig fortfarande lite halvkonstig :s

Kommentarer
Postat av: hanna

TACK!! det känns jättekul och spännande :) trodde verkligen inte att ja skulle komma in. dom intervjuade över 80 pers och bara 25 kommer in :)

2009-06-23 @ 21:13:26
URL: http://hannawernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0