Snart helg ;)

Fan vad bra det går när jag försöker mobilblogga. Jag skrev nyss ett långt inlägg som helt plötsligt bara försvann. Åh gången innan det när jag skrev så blev det ca 48 om inte mer inlägg av samma utan att överdriva! Nu gör jag mitt sista försök. . . sitter på jobbet med cicci åh oskar, snart kommer 2 pers till åh jag tror att vi haft ca 6 kunder sen vi öppnade (kl 10). Måste känns lite surt för chefen att ha 5 pers sittande här utan kunder. Kanske får bli ett par städtag sen. . ikväll lämnar jag ev min dator till min bror, han ska formatera den så om det blir dålig uppdatering så beror det på det :) nehe nu ska jag nog ta min lunch. Nudlar :b men det ska faktiskt bli gott med ngt soppliknande i detta skit väder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0