snabb update : )

Hallooo! Kom nyss hem , har varit på Jysk åh köpt nya täcken och kuddar - mys! : ) Känns verkligen fräscht med nytt , det är ju inte allt för ofta man köper nya täcken åh kuddar liksom. Nu var det väl lite pga av vidde som vi gjorde det också , han har ju haft för sig lite dumheter ibland som att kissa i sängen 15 min efter att han varit ute åh kissat - morr! Åh oavsett om man tvättar täcken mm då så känns det liksom inte fräscht , men nu har vi nytt åh f*n ta honom om han kissar i sängen nu ; ) btw , så längtar jag tills den där lilla skiten växer upp åh mognar lite nu. Jag är trött på valpstadiet :P det är såklart jättemysigt också , men det är mkt jobb med allt , att få honom rumsren mm...

Småhandlade lite på City Gross gjorde vi också , eller jag trodde vi gjorde det men väl i kassan blev det att slanta upp 607:- , det kändes inte direkt som småhandling men..

Gårdagen var relativt lugn , iaf för min/vår del. Vi var hos mamma åh dem åh grillade åh så. Min bror åh Isabelle var också där åh fyfan vad full min kära bror var. Jag kunde inte låta bli att skratta åt honom samtidigt som jag blev förbannad på honom emellanåt - så sjuk! När vi kom hem blev det skumbad men tända ljus åh vin -myspys : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0