små funderingar...

Buhu för söndag , ny arbetsvecka redan imorgon. Men det har varit en bra helg iallafall , mest myst med robban : ) han är förtillfället hos M:s mamma åh tapetserar , men tror han kommer hem snart. Jag åh Vidde har varit med mamma åh hennes hundar i hundrastgården åh busat så nu har han legat här brevid mig åh sovit en massa medan jag kollat på Mamma Mia - jag blir så glad av att se den filmen , så härlig miljö åh skådespelare : )

hade funderingar på att göra om min blogg lite , men vet inte om jag orkar ;s btw , så har jag funderat över vilka som eg läser min blogg : ) jag vet ju endel men så dyker det upp endel man absolut inte trodde , det är lite roligt. Jag vill ha bloggen offentlig men ibland inte , många lägger ut sin bloggadress överallt för att folk ska hitta den åh läsa. Jag har den endast på min msn , har funderat på att lägga ut den på fler sidor jag är medlem på men ångrar mig lika fort. Det finns ett få antal , kan till och med räkna dem på en hand som jag inte har lust att dela med mig till. Inte av ngn spec anledning eg men det känns bara inte rätt. Sen så har jag tänkt på vad man skriver åh inte , jag skriver ju bara ganska vardagligt eg om vad som händer under mina dagar osv. Känslor osv känns lite för privat för att dela med sig av i en blogg som alla kan läsa även om jag skulle vilja kunna göra det många ggr. . .om jag gör det så blir det mest några få meningar som för folk som inte känner mig är helt omöjliga att förstå :P aja..

Om man skulle sätta på lite musik åh få ett litet städryck kanske , skulle behövas dammas åh dammsugas :Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0