På bättre humör fast det är morgon! ;b

Idag känner jag mig lite mer positiv än igår när jag bloggade - skönt! :P Förstår eg inte varför jag sitter inne när det är så underbart väder , men jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på (?) funderade lite på att lägga mig på himpa åh sola men det blir så varmt för vidde och det känns lite dumt att göra det utan solskyddsfaktor. Jag blev nog lite avskräckt från förra gången då jag brände mig så in i h*lvete! Robban köpte solskyddsfaktor igår för 80 kr nånting på coop. Det var bara det att han tog en antirynk-kräm för ansiktet med solskyddsfaktor i haha , men den funkar säkert till hans axlar när han jobbar :P Aja vi får se vad som hittas på...

Har precis betalt alla räkningar , lika bra att få det gjort med en gång känns det som..

Jag har tagit ledigt på fredag , ska bli grymt skönt med långhelg och är det fint väder på fre så ska jag faktiskt sola. Jag är ju lika blek som innan jag brände mig eftersom jag flagade bort allt direkt - morr! Sen på efm när Robban kommer hem ska vi ut till hans mamma åh dem åh åka fyrhjuling , ev åka o bada och så ska vi åka till åselstad (stavning?) åh kika runt lite där han har bott : ) Andra planer för helgen är ev grillning med Martin & Rasse vet inte om det var fler. . och så bio på söndagkväll + att Robban ska jobba lite...Får se om jag hinner med att följa med mamma till nya huset åh kolla också : )

Nehepp , frukost nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0