New people all the time!

- pust - nu är jag helt slut. Slutade jobbet vid 5 åh då åkte jag direkt hem åh började städa. Väldigt välbehövligt åh gud vad skönt det känns när man äntligen är klar : ) åkte till Ö&B också åh köpte galgar åh lite annat små skit så nu har jag fått ordning på klädkammaren också , den såg ut som kriget. Överlycklig över ett av inköpen på Ö&B också , ni vet på kranen på diskbänken , köpte ett sånt munstycke som man kan ändra stråle på och vrida på så att vattnet inte bara rinner rakt ner (haha , vet inte om ni fattar). Det har varit sjukt jobbigt att vara utan det när man är van vid det :P

Nu kom vi nyss in , vi gick till himpafältet så vidde fick springa av sig. Det var lite kyligt nu men vi köpte kaffe på shell så det gjorde att man höll värmen : ) träffade Karin från restad med vovvsarna också , trevligt : )

Började en ny kille på jobbet idag , han verkade jättesnäll åh var hyfsat snabb på att lära sig saker men guud vad trött jag är på nytt folk nu , känns som det kommit in nya varannan vecka nu som man fått lära samma saker hela tiden. Såklart jag förstår att det är jättejobbigt för dem att vara nya också men ah , jag vet inte. Jag hoppas det är slut på nya människor och upplärning snart :P Det går liksom inte hålla det tempo man är van vid och vill när man hela tiden ska försöka hjälpa ngn annan , komma ihåg sin egen beställning + den andres osv..men det ska nog gå bra..

duschen then bed...


Kommentarer
Postat av: Anonym

så du underskattar dina läsares kopplingsförmåga ;) Jag vet precis vad för munstycke du menar, så det sa.

2009-06-17 @ 23:20:02
Postat av: M

mitt "M" kom inte med :P

men måste kommentera det sista, jag känner precis det du känner. Hoppas det är slut på nytt folk snart haha.

2009-06-17 @ 23:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0