Morgonmänniska - NOT!

Ow , jag är verkligen ingen morgonmänniska längre. Jag kommer väl upp snabbt ur sängen men mitt humör är verkligen sämst på morgonen! Att jag drömmer en massa skit varannan natt gör ju också att man vaknar på halvpissigt humör eftersom det alltid är hemska saker jag drömmer i stort sett! Åh idag har jag verkligen ingen lust att jobba =| skulle vilja vara hemma åh städa åh fixa åh bara pyssla med en massa annat och för ovanlighetens skull vara hemma när min älskling kliver innanför dörren... - som ni hör , jag är inte pigg ännu...

vädret ser ju lite bättre ut idag iaf , tur för studenterna som springer ut idag. De har ju haft pissväder hela veckan =/

nehe , måste sätta fart

later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0