Kvällens planer...

Lördag idag , synd att vädret inte är roligare men man får väl vara glad att det inte regnar förtillfället. Har nyss ätit kokt korv med bröd som lite lunch :P ikväll ska vi gå på resturang åh ha det mysigt. Carro & Peter ska ev följa med också : ) åh efter det blir det Highlander åh titta på Sean åh hans band. Det blir lugnt på drickafronten. Ser fram emot en hyfsat lugn kväll med trevligt sällskap bara. Vidde ska sova hos mamma inatt så imorgonbitti får jag lite sovmorgon hihi..

Är sugen på att lösa lite sudoko men min tidning ligger på jobbet ju :P det är lite beroendeframkallande det där...Ska slappa lite framför tv:n sen ta en dusch åh börja göra mig iordning..

Robban sötnos , jag älskar dig! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0