Jag lackade på en kärring!

Jag lackade på en kärring-jäkel förut. Vi var åh handla åh stannade under hennes balkong , det ligger en pizzeria och en kiosk under åh vi stannade där. Kärringen står åh sopar på sin balkong åh allt åkte ju bara rakt ned vilket resultera i att det hamnade i mitt huvud/hår. - "Ja men vad trevligt att ditt jävla skit hamnar rakt i skallen på mig" skrek jag svinförbannad åh då blev det knäpptyst däruppe åh sopandet fick sitt slut direkt. Sen kunde jag inte sluta garva åt mig själv och händelsen :P men vafan , hon vet väl att folk går/står där under, lite koll kan man väl ändå ha...

Har nyss badat åh nu ska jag bara chilla åh mysa med min älskling som btw hade kommenterat gulligt i min blogg idag , det gjorde mig glad hihi...

pussipuss..

Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAHA Emelie då :D du är ju rolig du.. ;)

2009-06-18 @ 21:04:07
URL: http://hannawernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0