I min fantasi...

Då var man hemma igen efter en helt sysslolös dag på jobbet. Det känns ungefär som höst ute så jag förstår att folk jnte är så sugna på glass. Men några trogna glassätare kommer det alltid trots väder : ) Har löst endel sudoko , det går bättre åh bättre får hoppas att jag klarar "medelsvåra" snart för nu är de lätta snart slut. Köpte veckorevyn på vägen till jobbet så idag har jag & Fia läst lite om killar sex-fantasier också , ganska intressant haha ;P

Funderar på att gå t himpafältet med vidde så han får busa av sig lite : ) vi var där igår med min bror . isabelle åh Lizzy (-deras hund). Synd bara att hon är så mkt större , det blir så svårt för dem att leka då. Men de gick bra iaf..

Har gjort det där nu , så nu är jag lugn igen : ) - andas uuut!

Puss så länge...

Kommentarer
Postat av: jessica frisören

usch får så dåligt samvete när ja skiver detta, men har du lust att kolla me R om tapetsering, vi har fått tillåtelse att tapetsera rummet om de görs av en målare, vill/kan han inte så e de helt ok, han ska absolut inte känna sig tvingad, vet själv hur tråkigt de e när man e ledig!! men som sagt om du vill kolla me han så hör ja av mig i veckan( som sagt han får säga ifrån om han inte vill/har tid) säg de till han!! puss på er/ jess å em

2009-06-16 @ 01:05:50
Postat av: fis

Jag andas ut för din skull :)

2009-06-16 @ 15:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0