Hur mysigt som helst..

Gårdagen var hur mysig som helst. Robban bokade bord på Bacchus åh vi gick dit åh åt jättegod mat. Förrätt - skagentoast. Varmrätt - Planka. Efterrätt - ingen , jag var proppmätt :P Jag har bara varit på bacchus nångång för flera år sedan men hade inte direkt ngt minne av hur det såg ut osv. Men det var hur mysigt som helst , mitt nya favvoställe : ) dock så kände vi lite stress igår för att vi skulle möta upp folk på Highlander osv men det var iaf jättemysigt! 

På highlander var det också väldigt trevligt , Carro åh Peter , Stina & Janne , Becca mfl var där. Stina & Janne röjde loss åh var riktigt på lyset haha , skrattade ihjäl mig när de dansade xD det var väldigt kul att träffa peter igen också som nu är hemma från sin Thailands resa och olycka. Jätteskönt att se att han ändå mår helt okey fast det kommer bli endel jobb för hans del nu framöver. Men vi håller alla tummar för att hans ben/knä kommer läka bra så att han kommer igång med det han älskar igen = träna! Härligt att se han åh Carro tillsammans igen ( : hihi..

Vidde sov ju hos mamma inatt , det hade gått bra men mamma hade sovit lite halvdåligt då han envisades med att sova på hennes arm hehe - sötnos! : ) han var så glad imorse när vi hämtade honom åh det var så roligt att hämta honom. Det kändes som om man fick hem sitt barn igen eller nåt haha...

Jag är lite nojjig , helt plötsligt så tkr jag att allt jag äter är väldigt salt. Utan att ens tänka på det säger jag "fan vad salt det smakar" om var och varannan sak jag stoppar i munnen :s hm..cissi har skrämt upp mig lite också. Så nu vet jag vad jag måste göra för att bli lugn igen!! :P

Kommentarer
Postat av: Hanna

Åhh kan vi inte åka ihop? =D Skulle vara såå kul, vi måste faan börja ses igen :) PUSS

2009-06-14 @ 17:42:48
URL: http://hannawernhede.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0