Hört talas om ansvar (?)

Ohmyy vad varmt det är. Jag älskar sol åh värme så ska inte klaga. Men det är nästan förjävligt varmt att göra saker , bara bädda sängen är som ett träningspass. Jag känner mig lite matt åh seg i kroppen på nåt sätt. Detta väder är till för att man ska ligga vid vattnet nånstans åh sola åh bada..Jag hoppas det är kanon väder på fredag för då ska vånkan , johanna och jag till Varamon åh vara där hela dagen : ) vånkan hade dock hört ngt om 29 grader åh regn (?)

Har tvättat sen 7 imorse så ska snart ner åh hämta all tvätt , lämnar nog vikning åh sortering åt min man dock ;P Jag avskyr hans 100 par helsvarta strumpor som man ska sortera! Finns inget värre hehe..

Igår stängde vi kiosken vid 10 , skönt att det inte blev senare än så. Men vilka problem det är på jobbet hela tiden. Folk , eller ska jag säga en person (?) ringer åh sjukanmäler / säger att hon vill vara ledig samma dag ngn timme innan hon ska börja. Får hon inte ledigt så hittar hon på ngt så att hon "verkligen inte kan komma". Så har hon gjort med alla sina pass senaste 5-6 gångerna el ngt vilket ställer till det rejält för oss andra då vi blir för lite folk åh kaos i kiosken. Igår fick vi ta in en 94:a , massor att göra åh en liten tjej som aldrig gjort en glass tidigare + en till halvny tjej åh så jag åh O. Som tur var va den nya tjejen jätteduktig! Men jag blir så trött på krååångel , fan folk får lära sig att ta sitt ansvar.

Nu ska jag tvinga i mig frukost , skulle kunna skippa alla dagens mål känns det som. Blir inte hungrig i denna värme :s

Kommentarer
Postat av: You know

Jag kan bara säga- jag känner med dig. Det är så sjukt trist. Frustrerande!

2009-07-01 @ 21:30:33
URL: http://holmbergmaria.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0