Hektisk men mycket bra dag! : )

Äntligen hemma efter en minst sagt hektisk dag. Studenter , musik åh människor överallt åh det har varit fullrulle från att jag börja tills jag slutade (20:00) men det har faktiskt varit rätt skönt med en fartfylld dag , det har det ju inte direkt varit nu senaste tiden. Dagen gick väldigt fort åh det var härligt att servera en massa glada åh spralliga människor! : ) Det kom en stackars student , han hade skurit sig på sitt champangeglas åh hans sår såg inte för roligt ut =/ jag plåstrade om honom så gott det gick men jag kan med säkerhet säga att han behöver sy det där , f*n så ont det såg ut!

Väl hemma så hann jag träffa Stina & Janne en snabbis , de har hjälpt oss sy upp gardiner , fixat kontakter åh en massa annat småpill vi inte klarat av själva :P lagade min sko som vidar bitit sönder gjorde hon också xD thaank´s! Nu håller älskade R på med tacos som vi snart ska äta åh sen ska jag ta mig en dusch innan vi ska fixa klart den sista röran här hemma , sen ska jag chilla galet!

Puss så länge : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0