Han är inte bara söt åh rar..

MORR på lilla söta , rara Vidar just nu! Han är inte go hela tiden ska ni veta åh just nu är han allt annat är underbar i mina ögon. Han har nämligen bitit av min strömkabel till datan utan den dör batteriet inom loppet av några timmar åh då är ju datan liksom oanvändbar utan där där kabeln. Så nu efter jobbet gick till stan för att köpa en ny , ringde innan för att kolla vad den skulle kosta. 299:- , pissigt men ändå okey kände jag. Väl där ber han om ursäkt åh säger att han sagt fel pris. Sladdjäveln kostade 500 spänn - OH! Så sjukt irriterande att han var tvungen att bita på just denna sladd...

Kom nyss hem iaf , ska bli underbart med helg åh ledighet. Denna vecka har pga vädret varit väldigt seg på jobbet så det är skönt att den är över! Känns som man bara ätit en massa glass åh säkert gått upp 2 kg ;P eller justja mellan glassätandet (haha låter som världens glassgluffsare , så är det väl inte riktigt men lite glass varje dag har det ju lätt blivit) men iaf , så har jag löst sudoku. Det tog lång tid innan jag förstod mig på hur man skulle göra , men nu tycker jag att det är jätteroligt : ) Nicke fick knappt ngn kontakt med mig imorse , han fick slita tidningen ur händerna på mig ^^

Nu ska jag snart ta en dusch , sen ska jag bara spendera kvällen med min älskling ♥

Kommentarer
Postat av: Leia

Tack Em. =)



Satt faktiskt förut idag och tänkte tillbaka på när vi var små. Du vet med de dära skokartongerna. :P

Vilka minnen!



Kram

2009-06-06 @ 13:56:12
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0